AMB L’AJUDA DE TOTS

Benvolguts tots,

Estic a punt de venir a Barcelona per realitzar una performance el diumenge 20 de desembre, dintre del marc de La Marató de TV3.

Es tracta d’encendre 17’000 espelmes i fer un dibuix amb foc amb l’ajuda de 170 voluntaris.

El tema és construir amb foc una sardana utòpica on tothom hi és benvingut. Dibuixant-la amb foc i donar-li una forma el·líptica ens permet de reflexionar en què vol dir viure junts en una època incerta on les totes les coses fonamentals trontollen. Com per exemple agafar-se de les mans, que és un gest impracticable i seran les espelmes que ho faran per nosaltres.

HORARI 18h – 21.45 h

El protocol COVID serà respectat atès que treballareu per grups de 6 separats els uns dels altres.

Podeu contactar-me a info@muma-art.com directament fins al 9 de desembre al vespre.

Per inscriure-us ens heu de donar el NOM i COGNOMS i MAIL

Nenes i nens sou els benvinguts sempre que aneu acompanyats d’un adult (també necessitem els noms i cognoms). Tanquem la inscripció d’aquí un parell de dies.

Es un projecte fet benèvolament tant per part del fabricant d’espelmes Cerabella que per l’artista. Com que anàvem molt justos, ens han donat un cop de mà:

  • El Consolat Suís de Barcelona
  • L’Associació dels amics de Muma, a Suïssa.

Per a totes i tots Felices festes i un millor 2021

Muma

Recinte modernista Hospital de Sant Pau, Barcelona; fotomuntatge tardor del 2020

Cher amis,

Je pars pour Barcelone pour un projet réalisé avec la Télévision Catalane qui porte le titre de « Avec l’aide de tous ».Il aura lieu le 20 décembre. Il s’agit d’un des projets importants qui se déroulent pendant La Marató (sorte de téléthon) cette année consacré à la recherche sur la COVID. Les lieux de référence seront les hôpitaux et nous intervenons dans un hôpital historique Art Nouveau au centre de Barcelone, construit par Lluís Domènech i Montaner, un contemporain d’Antoni Gaudí : Recinte Modernista – Hospital de Sant Pau (1903-30) qui a été conçu comme une cité jardin (hygiénisme oblige) composée par une douzaine de pavillons. L’endroit est féerique et nous allons allumer 17’000 bougies avec l’aide de 170 volontaires.

 

Comme c’est pas très recommandable de voyager actuellement, je vous propose l’alternative de le visionner pendant un court moment vers 20.40 (dimanche 20 décembre)

Avec ce lien https://www.ccma.cat/tv3/directe/tv3/

 

D’autre part, j’aurai quelques toiles récentes dans la Galerie Univers, rue Centrale 5, à côté de la Place Pépinet (1er étage) ; accrochage visible depuis le 21 décembre et le mois de janvier. Aussi vitrine sur la Place Saint François.

Pour ceux qui aimeraient suivre de près l’aventure artistique et voudraient donner un coup de pouce ou de main, l’Association des Amis de Muma se fera un plaisir de vous accueillir.

La dite association vient d’éditer quatre cartes postales de la série « Lausannensis » qui vous seront offertes comme cadeau de bienvenue. Le QR code vous mène directement sur le site.

En outre, le site a été récemment mis à jour avec une partie rétrospective, inventaire qui a compté avec le soutien de la Fondation Jan Michalski, et qui sera, dans la mesure de nos moyens, approfondi et complété. https://muma-art.com/category/invent/

 

Joyeuses Fêtes et meilleur 2021